Surrealistyczna kampania Kenzo F/W 2013

Nowi zarządzający marką KENZO,  Humberto Leon i Carol Lim z Opening Ceremony stawiają przede wszystkim na oryginalność i awangardę, co dokładnie widać w najnowszej kampanii marki na sezon jesień-zima 2013. Surrealistyczna sesja ukazująca najnowszą kolekcję jest dziełem trzech artystów z czasopisma Toiletpaper.


Surrealistyczne zdjęcia, niczym obrazy Pablo Picassa w zupełnie nowy sposób ukazują dodatki, ubrania, a także obuwie, które marka chce zaproponować swoim klientom już tej jesieni. Zaskakujący i trochę nieziemski efekt został osiągnięty, a marka która już teraz bije rekordy popularności, na pewno zyska jeszcze większy rozgłos.


W sesji uczestniczyła aktorka Rinko Kikuchi oraz profesjonalny model Sean O’Pray. Połączenia dwóch tak różnych osobowości wraz z ekskluzywną odzieżą i akcesoriami dało niebanalny i nowatorski efekt w postaci szalonego look book’a.


Nowa kampania miała ukierunkować PR marki na nowatorskie i oryginalne podejście do mody, skierowane głównie do młodych i energicznych ludzi. Jesteśmy pewni, że ryzyko się opłaciło i już wkrótce wszyscy będą mówić o tej awangardowej kolekcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *